Oldalak

2012. július 11., szerda

Osztrák Csemege

Elképesztő heteknek nézünk elébe! Én legalábbis teljes lázban égek, hisz már csak 16 nap az Olimpiáig és még előttünk a korosztályos Európa-bajnokság is, ami holnapután kezdődik.
Szerintem már sokan tudják, akik nem, azoknak mondom idén Európa fiatal reménységei Ausztriában mérik össze erejüket július 13-tól a Werner Schlager Akadémián.


Én személy szerint nagyon kíváncsi voltam ki kerül be a keretbe mind a fiúknál, mind a lányoknál. Meg kell valljam őszintén, kiesett az elmúlt néhány év, mikor nem éltem aktívan pingpongos életet, de idén több okból kifolyólag is lelkes nézőjévé és követőjévé váltam a hazai eseményeknek. Sokak játéka lenyűgöz, de őszintén szólva még a nevekkel nem vagyok teljesen tisztában.  Ugyanis mikor egy versenyen belépek a terembe, látok egy tucat mérkőzést és a legjobb poénok, a legnagyobb küzdők odavonzzák a tekintetemet egy-egy meccsre. Nem tudom kik ők, hol játszanak, csak azt látom, hogy övék a jövő. Előre kijelentem, én biztosan nem fogok szakmai dolgokba bocsátkozni, csak kiemelnék egy-két játékost, akiknek bizony már én is megtanultam a nevét és úgy gondolom, okozhat kellemes meglepetést az elkövetkező néhány napban.
Először is a fiúk.. Amikor először hallottam, hogy a kis Lakatos, többé már nem is olyan kicsi és kezdi kinőni a saját korosztályát már nagyon szerettem volna látni, milyen játékerőt képvisel. Az eredményeiről már természetesen hallottam, de Kecskeméten az Országos Bajnokságon végre sikerült akció közben is szemügyre vennem a fiatalembert és hát mit is mondhatnék, engem meggyőzött.. Tamás, most tessék meggyőzni Európát is!

Schwechatban nincs bocsánat! :)
Aztán  tavaly blog bejegyzéseim lassan állandó szereplője, Gergő említette Ecseki Nándi Budaörsre érkezését. Szégyen ide, szégyen oda, nem tudtam ki ő. Aztán a serdülő Huszakon ő is és Szudi is tisztességesen bemutatkozott. Legalábbis nekem. 
A kisfiúk közül én személy szerint hiányolom kicsit Bruckner Mátét, de lehet csak a Donicos elfogultság beszél belőlem. Sajnos a serdülő fiúkat ismerem legkevésbé, de Heiszman játékát kifejezetten élvezni szoktam!
Átevezve a lányokhoz, kiemelném Mercit, aki már a felnőtt válogatottnak is tagja, ráadásul parádésan szerepelt az Ifjúsági Európa TOP12-n bezsebelve egy harmadik helyet. Védő létemre gondolom nem meglepő kijelentés részemről, ha azt mondom örülök, hogy Fülöp Szilvi személyében van védő a csapatban és ezúton üzenem neki: Védd ki a szemüket!! :)


A kislányoknak pedig kifejezetten drukkolok, hisz Csillának és Leilának már kijárna egy érem! Párosban vannak olyan ütősek, hogy meglepetést szerezzenek, úgyhogy hajrá csajok!
Most, hogy egy kicsit belemásztam az egyes csapatokba, íme a teljes magyar keret:

Ifjúsági fiúk, alias királyi kategória: 
Lakatos Tamás; Szita Márton; Szudi Ádám; Ecseki Nándor, (a mi fiunk!!); Sabján Gergely

Serdülő fiúcskák:
Majoros Bence; Böhm Gábor; Heiszman Henrik; Molnár István Patrick

Ifjúsági lányok:
Nagyváradi Mercédesz; Hepke Johanna; Fülöp Szilvi; Fuderer Dalma; Takács Lili

Serdülő lánykák:
Nagypál Csilla; Imre Leila; Hartbrich Leonie; Fehér Orsolya

Johit szerettem volna megkérni, hogy tudósítson nekünk Schwechatból, hisz úgy gondoltam mégis csak nagyobb rálátást kapunk a versenyre, ha az egyik játékos szemével látjuk a dolgokat. Miután már van saját blogja, így itt majd én igyekszem valamilyen szinten közzétenni a történéseket remélve és bízva abban, hogy csupa örömhírrel szolgálhatok majd!

A versenyt, ha jól tudom a laola1.tv-n lehet figyelemmel kísérni, de aki teheti, annak irány Schwechat! Biztosan nem fog unatkozni! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése