Oldalak

2012. május 27., vasárnap

Szandi ámokfutása Zágrábban

Nem gondoltam volna, hogy a Zágrábban zajló Euro-Afrika Körversenyről bármilyen úton-módon be kell majd számoljak. Na jó, azért bevallom, nem törik le a kezem, hogy le kell írnom Pergel Szandi végigverte a mezőnyt és valószínű éppen ebben a pillanatban akasztják nyakába az aranyérmet. Ha jól értesültem, még pénzt is kap fagyira! :)
De kezdjük az elején! A versenyen a magyar lányokat Póta Gina, Tóth Kriszti, Madarász Dóri, Kertai Rita, Nagyváradi Merci és Szandi képviselte. Gina sajnos betegség miatt visszalépett, de a többiek mind a főtábláról indultak neki a küzdelmeknek. Rita és Merci nyolc közé jutásért kaptak ki, előbbi a horvát Borostól, utóbbi szerencsétlenségére éppen Tóth Krisztitől. Bár egy vereség sehogy sem lehet szerencsés, maradjunk annyiban..
A többiek Szandi kivételével a következő fordulóban kényszerültek búcsúra, Dóri a román Vinczétől kapott ki, Kriszti a holland Creemerstől, Szandi pedig nagy csatában ugyan, de megbosszulta Borosnak, hogy kiütötte Ritát az előző kanyarban. És ezzel még nem végzett a bosszúhadjárattal, ugyanis az elődöntőben keresztül gázolt Creemersen is. Hát igen. Aki vérszemet kap, azt már nagyon nehéz leállítani! Nem mintha annyira szerettük volna, hogy Szandi leálljon.. :)
Hogy őszinte legyek nem is tudtam, hogy most van a döntő, de miután tegnap értesültem róla, hogy mi folyik a Száván kívül Zágrábban, így gondoltam rénézek az eredményekre. Mikhailova RUS - Pergel HUN 1:3. Ó, hát az szuper! Pár perc és Szandi nyer. Már el is kezdtem keresgélni, milyen képet tegyek majd közzé róla, mikor látom 3:3. Az ötödik szettet elbukta 13:11-re és mivel ilyenkor nem könnyű higgadtnak maradni (én már csak tudom, a hétvégi meccsünkön védő létemre kétszer is megőrültem:D), a hatodik szett nagyon simán elment. Viszont valószínű ezért most az egyik legjobb itthon a Budaörs játékosa, a hatodik szett után sikerült lenyugodni és behúzni az utolsó szettet viszonylag simán.
Miután nem lehetett élőben nézni a mérkőzést, így csak remélni tudom, hogy olyan nagyon nem fogtam mellé és nem ütő eldobásával meg asztal rúgdosásával zajlott a meccs egy bizonyos szakasza :)
A lényeg a lényeg, Szandi nyerte a versenyt, aminek mi nagyon örülünk és szívből gratulálunk! A kép meg ha már megkerestem..


Ha valaki látni szeretné milyen az, amikor bombaformában játszik, holnap délután 4 órakor megteheti a Postás - Budaörs Extra Liga döntőjének második összecsapásán! Ajánlottan kötelező!! :)

2 megjegyzés:

  1. Lehetett (az egész kétnapos versenyt) élőben látni a laola1-internetes tv-n...
    Gratulálok Szandinak!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy szóltál! Én csak az ettu honlapján néztem, de most már tudom legközelebb hol tájékozódhatok még! :)

    VálaszTörlés