Oldalak

2012. június 6., szerda

Sárga póló, lila szoknya

Amikor gyerek voltam, örömittasan rohantam haza, mikor a Statban megkaptuk az első egyen melegítőnket. Nyolc-kilenc éves lehettem. Mindenkit betereltek egy tárgyalóba és elmondták, hogy a felnőtt csapat sikereinek köszönhetően kapott az egyesület pénzt arra, hogy az utánpótlást is felruházzák. Teszem hozzá, ez akkor nagy szó volt, hisz nagyjából ötvenen ültünk abban a nagy teremben.. Akkor ott, abban a pillanatban úgy éreztem, tartozom valahova. Úgy éreztem, most már minden adott, hogy komoly sportoló legyek! :)
Aztán mikor a soltvadkerti lányok megjelentek az egyik versenyen egyen sárga pólóban és lila kis szoknyában, mindenki el volt ájulva, hogy milyen aranyosak! Ott vonultak a nagy csarnokban libasorban, egymás mögött ugyanabban a szerelésben. Mindig mindenhova együtt mentek, beültek egymásnak drukkolni, látszott mennyire egységesek.

Mindezt csak azért írtam le, mert a napokban kaptam egy e-mailt a németektől, miszerint végre a Donic új kollekciója rendelhető! Itt jött az ötlet, hogy egy kicsit talán mi is segíthetünk egységessé tenni a csapatotokat! Mindezt úgy, hogy megkapjatok mindent, amire szükségetek van, de mégse kelljen ott hagynotok nálunk a fizetésetek felét. Ha pedig a klub állja a számlát, ők is jól járnak, hisz most három játékos ruháztatási költségéből ötöt is felöltöztethet! Úgyhogy összeállítottunk Nektek két kis csomagot, az egyiket a lányoknak, a másikat a fiúknak. A lányok is választhatják a fiús csomagot, de ugyanezt fordítva nem ajánlom.. A fickós csomagban található többek közt melegítő, pamut mezek, short, táska, cipő és zokni, a hölgyekében ugyanez, csak női mezekkel és szoknyával.


Na de térjünk át kicsit magára, a kollekcióra. Mikor megkaptuk néhány hónappal ezelőtt a katalógust, örömmel vettem tudomásul, hogy végre újra van női kollekció! Ráadásul igazán csajos! Mostanában nagyon divatos lett a fekete-rózsaszín színkombináció és ennek tükrében a Donic is beújított kicsit. 


A fiúktól elnézést kérek, hogy egyből belevágtam a női szektorba, de mit csináljak, ha engem az hozott lázba! :) Azért a férfi nem képviselőinek is van miből csemegéznie! Ráadásul meg kell hagyni, nagyon jól sikerült az idei összeállítás!


Egy szó, mint száz, itt az ideje, hogy felöltözzön a csapat! Webáruházunkban (www.pannonia.unas.hu) megtaláljátok új kollekciónk minden egyes darabját a maga kategóriájába sorolva, de ha valamelyik csomagunk nyerte el tetszéseteket, úgy azt is meg tudjátok rendelni az akciós sportruházat alatt:

http://pannonia.unas.hu/spl/363997/DONIC_AKCIOS_SPORTRUHAZAT

Tudom, hogy sokan érdeklődtetek már az új fák iránt is, azok június végén érkeznek! Kellemes nézelődést! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése